4 Μαρ 2009

SMS σε ποτσούι


Πρέπει να δεις τι θα κάμεις.

Έσσεις τζαι εσύ ανασφάλειες, έχω τζαι εγώ, ίσως παραπάνω.

Τούντο τζαιρό μάχουμε να δουλέψω κάποια πράματα τζαι τσουπ εθυμήθηκες πάλε που σσόνη να βράσεις.

Επροσπάθησα να σου το κόψω. Αλλά ρε μαλακισμένο εσυνειδητοποίησα ένα πράμα. Ότι είπα σου πολλά πράματα για μένα τζαι κυρίως για την οικογένεια μου. Εν ηξέρω πως τα κατάφερα αλλά μάλλον επειδή επεράσαμε καμπόσο χρόνο μαζί.

Γι’ αυτό τούντη φορά ερίσκαρα λιο παραπάνω, βάση των πραμάτων που μάχουμαι να δουλέψω. Τζαι η αντίδραση σου ήταν πολλά θετική. Τωρά η κατάσταση θυμίζει λιο το δωμάτιο του Τζιοβάνι. Κρύφκεται ο κάθε ένας πίσω που το δαχτυλούι του.

Αλλά ξέρεις τι, εν πρόκειται να κάμω άλλο βήμα εγιώ. Εν πρόκειται να σου το πω ξεκάθαρα. Τζαι ο λόγος επειδή είσαι επικίνδυνος.

Είσαι πολλά ομοφοβικός, τζαι ας το παίζεις άνετος μαζί. Εν σειρά σου να εκτεθείς εσύ, εγιώ αποκλείεται άλλο γιατί σε καμιά περίπτωση δεν είμαι σε θέση, ούτε νιώθω ικανώς να αντιμετωπίσω τυχόν μαλακίες σου, επειδή ακριβώς είσαι επικίνδυνος. Εσύ έσσεις την πολυτέλεια της εικόνας σου, εγιώ όι. Ούτε πατώ στα πόθκια μου για να αντιμετωπίσω παρατράγουδα.

Πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι ενώ οι άλλοι αποφεύκου με, εσύ γυρεύκεις την παρέα μου όποτε είσαι στην «βραστή» σου φάση. Τζαι η πλάκα ότι όποτε πάμε κάπου μαζί, πολλά λιες κουβέντες ανταλλάσσομαι τζαι πάλε την επομένη γυρεύκεις με. Εν έχουμε σχεδόν τίποτε κοινά ενδιαφέροντα τζαι πάλε έρκεσαι.

Δίω σου την ευκαιρία γιατί τα τελευταία χρόνια ξεπέρασες πολλούς κομπλεξισμούς σου, όπως τζαι εγιώ θέλω να πιστεύκω. Κυρίως όμως διω ευκαιρία στον εαυτό μου γιατί θέλω ένα άτομο που το ξέρω, τα όρια του τζαι την επικινδυνότητα του, να βρω τα ποθκια μου.

Να δουλέψουμε μαζί τις ανασφάλειες μας τζαι να δούμε που βαδίζουμε. Φίλοι, κολλητοί, ότι να ‘νε.

ΟΜΩΣ προσπάθα να μεν εξωτερικεύκεις την ομοφοβία σου. Φοούμε την. Κράτα με πίσω. Το επόμενο βήμα κάμε το εσύ, είπα σου εντελώς μασημένο φαΐ δεν έσσει. Τζαι μεν νομίζεις, έσσεις διορία, μετά προχωρώ παρακάτω, αρκετά πίσω έκοψα.

Τζαι αν τα πιο πάνω δεν είναι δημιούργημα του μυαλού μου, άμαν είμαστε μαζί μεν μου σχολιάζεις γενναίτζες με τον τρόπο που το κάμνεις. Έκαμα σου πάμπολλες φορές ξεκάθαρο ότι εν μου αρέσκει να παρουσιάζονται αθρώποι σαν κομμάτι κρέας, ειδικά που την στιγμή που δεν τους αντιμετωπίζεις έτσι. Τζαι ακόμα αν δεν είσαι bi, μεν μου σχολιάζεις καθόλου.

Να ξέρεις επίσης ότι το ατύχημα που έγινε παλιά επρόσεξα το ότι το επρόσεξες τζαι κυρίως γιατί που την επομένη άλλαξες συμπεριφορά. Τζαι το γεμάτο μάτι επρόσεξα το στο τέλος της.

Μια ιδέα του VK