6 Απρ 2009

Άππαρος did it

(Ποιο; Το βήμα!)


Η υπενθύμιση χτύπησε στο κινητό μια ώρα πριν. Ξεκίνησα να ετοιμάζομαι και με βρήκα να περιφέρομε στους δρόμους (τι γραφικό) για τον προορισμό. Όταν κόντεψα παρατήρησα πως έφτασα αρκετά νωρίς οπότε προτίμησα να κάνω μια βόλτα από τα καταστήματα.

Στην συμπλήρωση της ώρας το δάχτυλο μου ήταν έτοιμο να πατήσει τον αριθμό του όροφου στον ανελκυστήρα. Λίγο άγχος, πατήθηκε. "Αυτό ήταν" μουρμούρισα. (τελικά έχω επηρεαστεί...)

Όταν η πόρτα άνοιξε, ένας δίμετρος, ξανθός, πρασινομάτης, γεροδεμένος τύπος με περίμενε φορώντας ένα στριγκάκι μονό. Ψέματα... δεν φορούσε τίποτα. Ξανά ψέματα! Δεν υπήρξε τύπος.

Λοιπόν, με καλωσόρισε η κοπελιά και καθίσαμε απέναντι. Με ρώτησε πως πάνε τα πράγματα, απάντησα συνοπτικά, έδειξε την δυσπιστία της για την έκβαση των πραγμάτων. Αγχωμένος λέω:

- Σήμερα θα ασχοληθούμε μαζί μου
- Βεβαίως!
(παύση μισού δευτερολέπτου)
- Υπάρχει ένα δεδομένο στην ζωή μου που δεν μπορώ, δεν ξέρω πως να χειριστώ.
- Ναι...
- ...
(παύση πολλών δευτερολέπτων...)
- Για πες το!
(εισπνοές - εκπνοές, περισσότερο άγχος, τρέμουλο)
- Είμαι... ομοφυλόφιλος... και είναι κάτι που δεν ξέρω πως να το συνδυάσω με τα υπόλοιπα δεδομένα της ζωής μου

Κοιτάω από το παράθυρο, τίποτα. Ο Ήλιος ήταν εκεί ψηλά ακόμη κι έκαιγε, η γη συνέχισε να κινείται.

Κοιτάω μια το ταβάνι μια το πάτωμα, τίποτα. Κανένας σεισμός δεν γινόταν, ήμουν και σε όροφο, θα τον ένιωθα.

Κοιτάω την ψυχολόγο να δω αν παίρνει καμιά παράξενη γκριμάτσα, αν βγάζει τίποτα μαχαίρια, αλυσίδες, σταυρούς, θυμιατούς... τίποτα.

Βέβαια δεν την γλίτωσα, πριν προλάβει να βραδιάσει θυμήθηκε να ρίξει κεραυνούς, αστραπές, καταποντισμούς ενώ η μέρα ήταν αρκετά ζέστη με ήλιο. Σοβαρά τώρα.

Αφού βεβαιώθηκε πως δεν ήταν κάτι το οποίο θεωρούσα πρόβλημα, ακολούθησε συζήτηση για το θέμα.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Είχα σκοπό να επισκεφτώ ψυχολόγο τουλάχιστον δυο φορές. Την πρώτη φορά θα παρουσιάζονταν όλα τα άλλα που με ταλαιπωρούν. Σκοπός μου βέβαια να την γνωρίσω καλύτερα και να δω πόσο επαγγελματίας και άνθρωπος είναι. Επίσης να μάθει τα γεγονότα για μένα και να προετοιμαστεί το έδαφος για τα επόμενα όπως επίσης να δω αν υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι να αντιμετωπίσω τις καταστάσεις για να μπορέσω να ασχοληθώ με το δικό μου θέμα (κάπως δικαιολογία μου ακούγεται, μπορεί και να είναι).

Ξεκίνησε αρκετά καλά αλλά στην πορεία έγιναν οι διαπιστώσεις πως δυστυχώς κάποια πράγματα έτσι είναι. Το αποτέλειωμα ήταν στο τέλος όταν τόνισε πως θα συνεχίσω με την δική μου οικογένεια και ότι θα έπρεπε να δω και λίγο την προσωπική μου ζωή και να μπω σε μια σχέση. Γενικά από ότι κατάλαβα δεν σε πιέζουν να πεις τίποτα και σε αφήνουν να ανοιχτείς σιγά-σιγά. Οι ερωτήσεις που θα γίνουν θα είναι σε κρίσιμα σημεία. Δυο άμεσες ερωτήσεις έγιναν και η μια ήταν αν είχα σχέση και αφού η απάντηση ήταν αρνητική άρχισε να λέει πόσο όμορφες είναι οι Κύπριες (έχετε όνομα κοπελιές) και να προχωρήσω σε σχέση αλλά όχι από απόσταση! Χαχα. Βέβαια κάπου εκεί συνειδητοποιείς κάποια πράγματα και δεν μπορείς παρά να απογοητευτείς. Συνέχιζε αρκετή ώρα η συζήτηση για την αξία μιας σχέσης και κάπου άρχισα να χάνομε και να μην επικοινωνώ. Ήμουν έτοιμος να το ξεφουρνίσω για να καταλάβει που παγιδεύτηκα αλλά δεν ετοιμάστηκα για κάτι τέτοιο. Στο τέλος ξεκαθάρισε πως δεν χρειάζεται να με ξαναδεί αν όμως χρειαστώ οτιδήποτε να πάρω ένα τηλέφωνο. Έφυγα συγχυσμένος όσο αφορά το δικό μου μέρος αλλά ευχαριστημένος για τα άλλα θέματα. Η νύχτα όμως δεν εξελίχτηκε θετικά.

Αφού πέρασαν αρκετές μέρες και από πολλές μεταβολές στην διάθεση, με δυσκολία κανόνισα το επόμενο ραντεβού στο οποίο θα έδινα τέλος στην άρνηση.

Μετά που το είπα, που σε καμιά περίπτωση δεν μου ήταν εύκολο, φρόντισε να χειριστεί το θέμα πολύ λεπτά γιατί ήταν η πρώτη φορά που το έλεγα (καλύτερα παραδεχόμουν) σε κάποιο την ομοφυλοφιλία μου αλλά και γιατί εγώ ο μαλάκας δεν έδειχνα τα όρια για να ξέρει προς τα που να κατευθύνει την συζήτηση, τουλάχιστον έτσι κατάλαβα!

Λοιπόν, τα περισσότερα που ειπώθηκαν όσο αφορά το μέρος της ομοφυλοφιλίας είναι τα γνωστά που θα διαβάσεις από έγκυρες πηγές. Είναι άλλη η αίσθηση όμως να τα ακούς από άλλο άνθρωπο και να υπάρχει αυτή η αμεσότητα.

Θα αναφέρω μερικά όπως το ότι εγώ καθορίζω τα όρια στα οποία μπορεί να κινηθεί ο άλλος για να με χλευάσει. Ότι κάνω εγώ τις επιλογές στην ζωή μου και αποφασίζω εγώ που θα ζήσω και πως θα ζήσω.

Ότι εκείνη την μέρα έκανα ένα μεγάλο βήμα και ότι θα ακολουθήσουν και άλλα και θα πρέπει σε αυτή την διαδικασία να υπάρχει ένας καθοδηγητής (προσφέρετε κάνεις; :P). Ότι πρέπει να πειραματιστώ να δω αν όντως αυτό είναι που μου αρέσει, να μάθω πως λειτουργεί το σώμα μου και ότι καλό θα ήταν ο άλλος να μην έχει μόνο αυτό για σκοπό του.

Τόνισε την σημασία να έρθω σε επαφή με άτομα του ίδιου σεξουαλικού προσανατολισμού από κοντά και ότι η πρώτη επαφή θα μπορούσε να γίνει από το διαδίκτυο και από κάποιο φόρουμ.

Συζητήθηκε το θέμα με την οικογένεια μου σαν μια πιθανότητα στο μέλλον και ότι οι ανθρώποι αναπροσαρμόζουν τα όνειρα τους συνεχώς και να μην με ανησυχεί το θέμα. Κάπου εδώ ανάφερε μια περίπτωση όπου μάνα έφερε τον γιο της για να τον πείσει πως δεν είναι ομοφυλόφιλος και στα πολλά τσακώθηκε μαζί της αφού δεν καταλάβαινε πως δημιουργούσε πρόβλημα εκεί που δεν υπήρχε!

Επίσης ξεκαθάρισε πως αν στο μέλλον θέλω να κάνω μια οικογένεια, επειδή θέλω να κάνω ένα παιδί και όχι για να ικανοποιήσω τα θέλω της κοινωνίας, δεν με εμποδίζει κάτι, φτάνει να είμαι ξεκάθαρος και ειλικρινείς με το άλλο άτομο (αυτό για 'σένα ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ).

Προχωρώντας βέβαια η συζήτηση για το πότε το ανακάλυψα, πόσο σίγουρο είναι ότι αυτές τις προτιμήσεις έχω, την ρώτησα γιατί τόσα χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα με την διάθεση μου και ξαφνικά χάνομαι. Η απάντηση της ήταν ξεκάθαρη:

"Είναι απλό, η φύση σε καλεί"

και ποιος νομίζω είμαι εγώ για να πάω ενάντια στην φύση; Βλέπεις την ειρωνεία;

Κάπου έγινε η πρόταση να με φέρει σε επαφή με κάποιο άλλο άτομο, αφού πάρει την έγκριση του. Είπα ότι ήταν μεγάλο βήμα και ότι αρχικά σκέφτομαι να δω τι θα κάνω με τους ανθρώπους στο περιβάλλον μου, έτσι αν στραβώσει κάτι, να έχω κάπου να τα πω. Ξεκαθάρισε πως έτσι θα φανούν οι πραγματικοί φίλοι και πιθανότατα κάποιοι εχθροί ενώ πιο εύκολα θα το δεχτεί μια γυναίκα παρά ένας άντρας και καλό είναι να ξεκινήσω από εκεί. Να βρω ποιο άτομο μπορώ να εμπιστευτώ εκατό τις εκατό και να του κάνω την τιμή να μοιραστώ μαζί του κάτι αρκετά προσωπικό. Ήθελα να αναφέρω το θέμα εμπιστοσύνης αλλά αρκετά είχαν συζητηθεί για να σκαλίσω και αυτό. Από κάπου θα ξεκινήσουμε και αν στραβώσει δεν χάθηκε ο κόσμος.

Με πλάγιο τρόπο αναφέρθηκε το θέμα της αυτοκτονίας. Το είχα ξεχάσει εντελώς και μόλις παρατήρησα ότι το φέρνει στην συζήτηση ξεκαθάρισα πως για μένα δεν αποτελεί λύση.

Από ότι φάνηκε όμως την ανάγκη για φαρμακευτική αγωγή δεν την γλίτωσα. Εισηγήθηκε, αν θέλω, να κλείσει ραντεβού με ψυχίατρο για να πάρω μια συνταγή μιας και κατά την γνώμη της χρειάζεται. Το τελευταίο γράφετε με πλήρη επίγνωση. Μπαίνουμε σε ένα άλλο μεγάλο θέμα. Η επαφή μου με το θέμα έγινε αρκετά χρόνια πριν και γνωρίζω την ευεργετικότητα που μπορεί να έχουν. Είπα ότι θα το παλέψω μέχρι τέλους και αν δω ότι δεν βελτιώνετε σιγά-σιγά η διάθεση μου, δεν θα διστάσω να δοκιμάσω και αυτό τον δρόμο επειδή μπορεί να θεωρηθεί ακραία λύση γιατί άπλα μπορεί να έχω φτάσει ήδη στα άκρα.

Στο τέλος, προφανώς για να τονώσει το ηθικό και να δώσει θάρρος, με συγχάρηκε για το τόλμημα αυτό και τόνισε ότι σήμερα ξεκινά ένα, κυρίως, ευχάριστο ταξίδι. Ναι μεν με τις δυσκολίες του αλλά θα είναι υπέροχο. Γέλασα από μέσα μου για αυτό το τέχνασμα!

Για ότι θέλω, ζήτησε να μην διστάσω να την πάρω τηλέφωνο.

Έφυγα, αν όχι τόσο ανακουφισμένος, αλλά σίγουρο όχι συγχυσμένος και απογοητευμένος. Σημαντικό.

Για να δικαιολογήσω τον εαυτό μου και την πράξη του να επισκεφτεί ψυχολόγο λέω απλά ότι έγινε για να μειωθεί η λίστα, φαινόταν μια καλή αρχή για να δοκιμάσω την αποκάλυψη αλλά και ένας άνθρωπος που να γνωρίζει όλα τα δεδομένα για την ζωή μου και σαν επαγγελματίας μπορεί να συμβουλέψει καλύτερα και τέλος τις ανασφάλειες που θα προκύψουν να μπορώ να τις επεξεργαστώ εκεί πάρα να τις φορτώνω σε ανθρώπους που δεν μου φταίνε σε τίποτα. Ελπίζω δηλαδή.

Τώρα πρέπει να επεξεργαστώ λίγο κάποια άτομα που με περιβάλουν, τόσο εδώ όσο και στην Κύπρο για να γίνει το επόμενο βήμα. Πρέπει να αποφύγω την παγίδα της αδράνειας και της επιστροφής στην άρνηση. Η ψυχολόγος επιβεβαίωσε το πιο λογικό, αν δεν αποδεχτείς εσύ τον εαυτό σου μην περιμένεις να σε αποδεχτούν οι άλλοι.

Καιρός να ξεκινήσουν οι ταυτότητες να ενώνονται.

(ΕΣΥ, ναι ΕΣΥ που με διαβάζεις, δεν βγάζω τα άκρως προσωπικά μου στην φόρα επειδή είμαι μόνο μαζόχας, αλλά για να προσκομίσεις και εσύ κάτι θετικό αν υπάρχει και να σταματήσεις να είσαι θεατής του εαυτού σου και των άλλων αλλά ούτε και να κάνεις την ζωή άλλων, και την δίκη σου, δυσκολότερη)

33 στοιχημάτισαν:

PN είπε...

Λοιπόν, έκανες πράγματι ένα μεγάλο βήμα! Μπορώ να σου πω πολλά πράγματα, αλλά θα προτιμούσα με Mail ή σε κάνα msn. Δυστυχώς δεν έχεις και κάποιο mail για να επικοινωνήσω μαζί σου. Αν θες έναν άνθρωπο να συζητήσεις μπορείς να βρεις το mail μου στο profile μου! Είμαι εδώ για ό,τι χρειαστείς!

Πάντως να σου πω ότι έχεις κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα. Απλά από εδώ και πέρα μικρά, προσεκτικά και μελετημένα βήματα. Υπάρχει πολύ σαβούρα εκεί έξω!

Πρασινη νεραιδα είπε...

oυφ!διαβαζα και δεν τελειωνε!
σημαντικο βημα αυτο που εκανες.
στο ρολο του ψυχολογου/ακροατη βρέθηκα κι εγώ πριν κανένα χρόνο.
άκουσα την ίδια ιστορία με τη διαφορά ότι μου την έλεγε ένα κορίτσι, πολύ κοντά σε μένα.
Φρίκαρα στην αρχή. οχι, η λέξη "φρικαρα" μοιάζει λίγη..
τελοσπάντων, με το καιρό το συνήθισα.
και δε με λες ομοφοβικο άτομο.
ολο αυτο στο λέω γιατι ίσως μερικά άτομα χρειαστούν καιρό για να το δεχτούν, χωρίς να σημαίνει ότι θα σε κάνουν πέρα...

xipasmenos είπε...

axaxa ρε μήπως πηγαίνεις στην δικιά μου ψυχολόγο; Μάλλον είμαι εγώ αυτός που τον πήγε η μάνα του για να σταματήσει να είμαι gay!!!!

Πάντως είναι φοβερό βήμα, θα σε βοηθήσει!! Θα σε βοηθήσει σε τομείς που δε μπορείς καν να διανοηθείς!!!

Και άμα θες να γνωρίσεις ανθρώπους με τον ίδιο σεξουαλικό προσανατολισμό υπάρχουν bloggers που μπορείς να συναντήσεις (απέφυγε για καλό και για κακό να γνωρίσεις μόνο έναν :p) με τους οποίους θα μπορέσεις να μιλήσεις άνετα και να νιώσεις οτι δεν είσαι μόνος και οτι υπάρχουν και άλλοι που έχουν περάσει τετοιες δύσκολες καταστασεις!

Όσο για τους φίλους σου, καλύτερα να το πεις πρώτα σε αυτούς, για το λόγο που είπες. Όσο για το οτι οι αντρες το αποδέχονται πιο δύσκολα είναι βλακεία. Απ όλους τους φίλους μου μόνο μια φίλη μου είχε ψιλοθέμα στην αρχή! Αντίθετα έχω φίλους οι οποίοι έχουν έρθει μαζί μου σε gay bar κ με έχουν δει να φιλάω τον εκαστοτε φίλο μου χωρίς να ενοχλούνται στο παραμικρό!!

Αμα είναι φίλοι σου θα χαρούν που θα τους το πεις, θα χαρούν που πήρες το κουράγιο να κάνεις ένα βήμα στο να είσαι πιο αληθινός στον εαυτό σου!!!!! όποτε θες να μιλήσεις σε κάποιον στείλε απλά ένα μειλ (το χω στο προφιλ μου) με έχει πιάσει το πατρικό μου αυτή τη περίοδο!!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

υπάρχουν πολλά άτομα που είναι διαθέσιμα να βοηθήσει ο ένας τον άλλον. περισσότερο από ότι ίσως μπορείς να φανταστείς. και θα συμφωνήσω με vk (και για αξιόλογα και λιγότερο αξιόλογα άτομα).
το θέμα είναι ότι πολλές φορές δίνουμε πολύ περισσότερη σημασία ή αξία στην σεξουαλικότητά μας. σαν να είναι το μόνο και κύριο που μας χαρακτηρίζει.
θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες πολλές και ο χώρος ενός σχολίου δεν αρκεί.
αποδεχόμαστε τον εαυτό μας και πρέπει να τον αποδεχόμαστε πρώτα εμείς για να μπορέσουν και οι άλλοι να μας αποδεχτούν ευκολότερα.
και υπάρχουν πολλά περισσότερα στοιχεία, πέρα από την σεξουαλικότητα του καθενός, που κάνουν έναν χαρακτήρα άνθρωπο και αληθινό φίλο, σχέση.
ό,τι αισθανθείς και χρειαστείς, πραγματικά μην διστάσεις, να επικοινωνήσεις αν θελήσεις.

THANOS είπε...

το καλό στη ζωή μου είναι ότι θεωρούσα πάντα την ιδιαιτερότητά μου φυσιολογική. Από κει και πέρα έδωσα ένα αγώνα μέχρι να το εμπεδώσουν οι πραγματικοί μου φίλοι, ακόμα και τώρα 2 συνάδελφοι στη δουλειά. Δεν είναι εύκολο, αλλά αυτοί που πραγματικά σ αγαπούνε, δε θα σ εγκαταλείψουν ποτέ, να σαι βέβαιος γι αυτό.
Κι αυτοί που έχουν τη διάθεση να σε χλευάσουν, να ξέρεις πως έχουν κάνει πολύ χειρότερα πράγματα στη ζωή τους. Η ζωή έχει πολλούς μπελάδες, ξεφορτώσου όσο μπορείς τους περιττούς. Και να χεις σχέσεις ειλικρίνειας, μην προσαρμόζεις τον εαυτό του στα στερεότυπα, μην παλινδρομείς απ τις φοβίες σου. Να απολαύσεις τη ζωή στο βαθμό που μπορείς.Κάπου υπάρχουν άνθρωποι που θα θελαν να σ αγαπήσουν και να τους αγαπήσεις. Αγνόησε αυτούς που βλέπεις ότι δε μπορούν να καταλάβουν, άφησε τους γονείς με τη γλυκιά ψευδαίσθηση-κατά βάθος όλοι το καταλαβαίνουν- και κάνε αυτό που επιθυμεί η ψυχή σου. Άσε τα εγω τα υπερεγω και τις παροχημένες παπαριές των ψυχιάτρων - είναι βαθύτατα συντηρητικοί- και αγάπα τον εαυτό σου ως έχει, αλλιώς δε θα τον αγαπήσει και κανένας άλλος. Όλοι αγωνίζονται για κάτι στη ζωή, η ευτυχία και η αξιοπρέπεια είναι το παν. Καλό βράδυ

Leviathan είπε...

poli kala ola auta pou sou eipe!!!bravo gia to vima!simfono apolita me auta pou sou leei o Thanos!filia polla kai ...exeis prosklisi! :)

Salonika3 είπε...

Το λοιπον συμπρατριωτακη μου, το θεμα σε βασανιζει αρκετα απο οσο εχω καταλαβει σε βασανιζει υπεροβλικα αυτο το θεμα.

Πρεπει να καταλαβεις οτι δεν πρεπει να σε βασανιζει, ετσι γεννηθηκες και ετσι πρεπει να μαθεις να ζεις.

Η κινηση του ψυχολογου ηταν πολυ σημαντικο βημα για την ζωη σου, για τα θελω σου για τις αναγκες σου, ανακαλυπτεις πως αυτο που εισαι δεν ειναι ντροπη, δεν εχεις χωλερα ουτε λεπρος εισαι ομοφυλοφιλος, δεν ευθυνεσε εσυ επειδη εχεις διαφορετικα χρωμοσωματα απο εναν straight.
Η φυση ειναι υπεθυνει και τωρα σε καλει να νιωσεις την χαρα της, να νιωσεις ελευθερος..


Η κυπρος ειναι μια μικρη χωρα, και ισως τα πραματα να ειναι λιγο δυσκολοτερα καθως οι στενομυαλοι ειναι πολλοι...

Προσπαθησε τωρα να βρεις τωρα κανενα αγορι για τα ερωτικα σου και ολα θα λυθουν ρε φιλε!ΑΜα θες κανε με add στο μσν αμα θες για να μιλαμε καλυτερα

KAMA-SIAS είπε...

Εγώ θα σου στείλω μια τεράστια αγκαλιά και τις ακόλουθες οδηγίες πλυντηρίου:
1. ΜΑΘΕ να αγαπάς (που σημαίνει εκτιμώ, βάλλω τον πολλά ψηλά, τζιπάνω τζει) τον εαυτό σου.
2. Αυτά. Τότε όλα θα βρουν το δρόμο τους δια μαγείας.
3.Τέλος οδηγιών.

(Για το ότι έκανες το βήμα με τη ψυχολόγα αξίζει να σου ανοίξουμε σιαμπάνια, να φυσούμε με τζείνα τα πράματα που ποτυλίουνται τζιαι σφυρούν, να σε ταϊσουμε με ζόρι τούρτα σιοκολάτα πραλίνα … ένα τεράστιο πάρτυ μόνο για σένα).

g for george είπε...

Κάνεις σημαντικά βήματα και πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα μας βάλεις τα γυαλιά.

Σταμάτησε αμέσως!

Not me είπε...

Συνφωνώ με όλα σχεδόν τα παραπάνω σχόλια...
Επίσης είναι μαλακία το ότι το δέχονται δύσκολα οι άντρες..Έχω 3 straight φίλους και δεν άλλαξε τίποτα ποτέ...Άλλη μια μαλακία είναι τα ψυχοφάρμακα..Εντάξει έλεος ρε γαμώτο,δεν νομίζω πως είναι η καλύτερη λύση,αν στην τελική δεν ήσουν στα καλά σου δεν θα έγραφες καν,θα βρισκόσουν κάπου αλλού,εκτός πραγματικότητας.
Μια τεράστια αγκαλίά και από μένα...

Συνέχισε να χαμογελάς και δεν θα πέσεις ποτέ στην παγίδα της κατάθλιψης.....

Owain Glyndwr είπε...

Κατ'αρχάς πολύ καλά έκανες και πήγες σε ψυχολόγο!Βοηθάνε πολύ-αν δεν πέσεις βέβαια σε κανένα μαλάκα, για παράδειγμα διαφήμιση κάποιου εδώ στη Θεσσαλονίκη ότι θεραυπεύει κατάθλιψη κτλ κτλ κτλ βραδυνή ενούρηση και...ομοφυλοφιλία,αλήθεια νομικά δεν μπορούμε να του κάνουμε κάτι;- οι τιμές βέβαια είναι ένα πρόβλημα για τους περισσότερους.Δεν λέω να γίνουμε σαν τα αμερικανάκια αλλά η εχθρική αντιμετώπιση που έχουμε στο θέμα αυτό δεν είναι καλή
Ωραία τα θετικά βήματα συνέχισε έτσι.
Το υστερόγραφο έσκισε,βοηθάς αλόγατο βοηθάς...
Συγγνώμη που πέρνω το θάρρος να στο πω αλλά έχω την εντύπωση πως πέραν από τα άλλα χρειάζεσαι άμμεσα και απαραιτήτως χάιδεμα,άγγιγμα,αγκαλίτσες,φιλάκια,ερωτικής φύσεως.Πρόσεξε δεν μιλάω για σεξ,καλό κι αυτό και σίγουρα θα γίνει με όλα αυτά,αλλά για μένα προέχουν αυτά και πιστεύω ότι θα σε βοηθήσουν πολύ.
Πολύ σωστή και η παρατήρηση της ψυχολόγου για το κάλεσμα της φύσης αλλά και η ειρωνία σου...
Κάτι άλλο που θέλω να σε ρωτήσω,παίρνοντας αφορμή από προηγούμενο ποστ σου,θρησκευτικό πρόβλημα δεν έχεις;εγώ να πω την αλήθεια δεν το έχω ξεκαθαρίσει και πλήρως.
Κατά τ'άλλα οι προλαλήσαντες με κάλυψαν (καλά κι εγώ στο θέμα αυτό στην ίδια φάση με εσένα είμαι,αλλά επειδή είμαι γαϊδούρι κι όχι άλογο και πολύ αισιόδοξος εκ φύσεως δεν κινδυνεύω από κατάθλιψη και τέτοια)
Οι φίλοι θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην υπόθεση,σε ένα που το είπα δεν είχα καλά αποτελέσματα (έφτασε σε σημείο να μου πει ότι φοβάται μην κολλήσει,επιστήμων άνθρωπος!) αλλά η νεράιδα και ο Θάνος νομίζω ότι αποτύπωσαν το θέμα πολύ καλά σε σχέση με αυτό.Αρκεί να σε αγαπάνε πραγματικά και σιγά σιγά θα στρώσουν τα πράγματα,όπως και να το κάνουμε για έναν straight είναι πολύ περίεργο,ακόμα και σε μένα για παράδειγμα ένα ζευγάρι λεσβίες μου φαίνεται πολύ παράξενο,το άγνωστο φοβίζει
Α,και γενικά τα ενδιαφέροντα και οι ασχολίες βοηθάνε πιστεύω,το λέω από προσωπική πείρα βέβαια,επί του θέματος δεν έχω ειδικές γνώσεις.Αλλά επειδή σε άλλα θέματα έχω,δεν θυμάμαι ποιος το είπε από το πάνελ αλλά δεν είναι θέμα χρωμοσωμάτων (σίγουρ),το θέμα διευρευνάται,μόνο στα έντομα καταλήξαμε ότι είναι γονιδιακό,αλλά η σεξουαλικότητά τους είναι απλή

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

Η άποψη μου για τους ψυχολόγους φίλε μου είναι η χειρότερη, αλλά δεν θα ασχοληθώ από εδώ με αυτό. Αν εσύ αισθάνθηκες απελευθερωμένος τότε μπράβο σου και καλά έκανες. Ελπίζω να έχεις φίλους αναλόγου προσανατολισμού και να σε βοηθήσουν αυτοί στα περαιτέρω. Επίσης σου εύχομαι να φας τα μούτρα σου γιατί αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις. Ποιος άλλωστε είναι αυτός που έμαθε κολύμπι και πως λεν το γιαχαμπιμπι χωρίς να βραχεί;

Ανώνυμος είπε...

φιου φιου φιου
τρία ξεφυσήματα
ξυσιμο πηγουνιού με αριστερό χέρι.
τι σκατα να γραψω μου λες?
δεν ξερω.
καλα εκανες
το προβλημα όμως που είναι βρε παιδακι μου?

apparos είπε...

VK στρααα-τα, στρααα-τα! Σιγά-σιγά! Το εκτιμώ ;)

Νεράιδα θα το έχω υπόψιν!

xipasmene λες! Σε "άκουσα" προσεχτικά ;) Το πατρικό σου; Καιρός να κάνεις ένα παιδί;! :P

basnia βάζεις το κάθε τι στις σωστές του διαστάσεις! Ίσως χρειαστεί αρκετή δουλειά να το συνειδητοποιήσουν κάποιοι, δεν θα σκαλώσω κοντά τους όμως...

Θάνο :) Δεν άφησες και τίποτε άλλο να ειπωθεί! ;)

Leviathan να σε καλά! Θα ανταποκριθώ στην πρόσκληση!

Σαλόνικα3 σε ευχαριστώ για το κουράγιο! Αυτά που λες θα 'πρεπε να τα γνωρίζουν και κάποιοι άλλοι!

ΚΑΜΑ-ΣΙΑ εγύρευκα οδηγίες πλυντηρίου! Να σε καλά! Είναι μια διαδικασία και μάλλον δια βιου! Όσο για την τούρτα, εν νομίζω να χρειαστεί με το ζόρι! Καταβροχθίζω την τζαι έτσι! :P

Γιώργο κοροϊδεύεις; χαχα, δεν σταματώ, πες μου μόνο πόση μυωπία έχεις να σου παραγγείλω φακούς!

Not me μην μου αγχώνεσαι! Ψυχοφάρμακα υπάρχουν πολλά και διάφορα καθώς επίσης υπάρχουν και οι δοσολογίες. Κάποτε για να προλάβουμε, κάποτε για να βοηθήσουμε στην επάνοδο και κάποτε δια βιου. Παγίδα επίσης είναι να πέσεις μέσα και να μην προσπαθήσεις να απεγκλωβιστείς ;)

Owain Glyndwr τι να σου πω, από την μια καλό που διαφημίζουν αυτά για να ξεχωρίζουν οι επικίνδυνοι, από την άλλη καταστρέφεται κόσμος από ότι διαβάζω. Για το θρησκευτικό μέρος, είχα τεράστιο πρόβλημα, τώρα απλά ξεχώρισα το Θείο από το γήινο και διαδικαστικά του κλήρου είμαι σε καλύτερη φάση. Είπα δεν θέλω να αγγίξω το θέμα. Απλά θέλω να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου και με τους άλλους, τα υπόλοιπα από την στιγμή που με μπερδεύουν δεν τα σκαλίζω. Η ουσία νομίζω είναι να τα έχουμε εμείς καλά με τον εαυτό μας, και μην απογοητεύεσαι από τον ένα που δεν το δέχτηκε καλά. Και σαν προειδοποίηση, τα ενδιαφέροντα και οι ασχολίες βοηθάνε αρκετά, αυτό με κράτησε τόσα χρόνια. Δεν φτάνουν όμως, χρειάζονται ΟΛΑ στην ζωή με την πρέπουσα σημασία (δες το σχόλιο του basnia) αλλά και ηρεμία με το μέσα μας. Όσο για το αν γεννιέσαι ή γίνεσαι, λίγη σημασία έχει και δεν (θέλω να) ξέρω.

Πέτρο ελπίζω να μην έχεις αυτή την εντύπωση λόγο προσωπικής εμπειρίας, πραγματικά. Επίσης πολύ φοβάμαι ότι μόνο έτσι θα μάθω, γιατί γενικά έτσι μαθαίνω, trial and error!

Θεία Ντοννα αριστεροχέρας είσαι; Καλά Χριστούγεννα να γράψεις! Το πρόβλημα είναι η μαλακία που δέρνει τον εγκέφαλο μου! (Στα σοβαρά δες το σχόλιο του Θάνου και θα καταλάβεις!)

tovenito είπε...

είναι σκέψεις και άγχη και φοβίες που όλοι τα περάσαμε-περνάμε σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό.
αφού έτσι ένιωσες καλά έκανες. δεν ξέρω κάτα πόσο σε βοήθησε. νομίζω οι απάντήσεις είναι πάντα μέσα μας.
και από τη δική μου μικρή εμπειρία κατάλαβα ότι τα πάντα τα μεγαλοποιούμε στο κεφάλι μας και ότι τίποτα δεν είναι τόσο τραγικό όσο νομίζουμε ότι θα είναι.
υγ. εξακολουθώ να πιστεύω ότι η καλύτερη ψυχοθεραπεία είναι το μπλόκιν

ColourfulMind είπε...

Συμφωνώ με tovene592. Μεγαλοποιούμε και τραγικοποιούμε πράγματα μέσα στο κεφάλι μας λόγω της ανασφάλειας μας. Δεν λέω ότι δεν είναι φυσιολογικά. Απλώς είναι καλό να το ξέρουμε για να είμαστε πιο τολμηροί. Μεγάλο βήμα και μετά την πρώτη φορά είναι πάντα πιο εύκολα! :-p

Τώρα έμεινε να βρεις και ταίρι. Σε καλύτερη περίοδο έκανες το βήμα σου. Η Ανοιξη είναι άκρως ερωτική. Καλή τύχη.

Salonika3 είπε...

Και αλογακι μου, αμα το βρεις να μας το πεις, να χαρουμε:)

επί λέξει είπε...

Έλα, ρε φίλε. Μην τα μεγαλοποιείς. Οι εποχές έχουν αλλάξει και το μόνο πρόβλημα είναι το μέσα σου. Έχω διαβάσει αυτά που γράφεις και φαίνεσαι άνθρωπος με βαθιά ματιά στα πράγματα και ένταση για ό,τι συμβαίνει γύρω του. Μη διστάσεις να περιφέρεις την όποια εικόνα σου, αρκεί τα χρώματά της να είναι αληθινά.
Φιλιά

Leni είπε...

Αππαρούι μου όντως μεγάλο βήμα και πιστεύω καλά έκαμες που το έκαμες. Τη φαρμακευτική αγωγή απόφυγε την αν μπορείς. Φτάνει να το πάρεις απόφαση ότι θα τα καταφέρεις και μόνος σου! Τα φιλιά μου και μια γλυκειά αγκαλιά.

DaisyCrazy είπε...

είχα πάει παλιά σε ψυχ. με το ζόρι και ήταν άντρας. δεν ήταν καλή αλλά ούτε άσχημη εμπειρία. μετά από πολλά χρόνια ξαναπήγα σε γυναίκα. δεν ήταν καλή εμπειρία, ήταν πολύ αρνητική. αν ξαναπήγαινα δε θα επέλεγα γυναίκα. νομίζω ότι με άντρα υπάρχει άλλου είδους προβολή απ’ ότι με γυναίκα.
όσο για το αν "πρέπει" να μοιραστείς κάποια προσωπικά πράγματα με άτομα του περιβάλλοντος σου: γνώμη μου είναι κάνε το όταν θα είσαι έτοιμος. όχι όταν σου λένε να το κάνεις. οι γυναίκες καμιά φορά μπορεί να είμαστε πολύ πιο απορριπτικές, έχει να κάνει με το άτομο όχι με το φύλο σε αυτή τη περίπτωση νομίζω. εσύ ξέρεις καλύτερα. πάντως αν είσαι έτοιμος να το μοιραστείς μην το κρατάς άλλο μέσα σου.
φιλιά άππαρε!

Sike είπε...

θέλω πολλά να σου στείλω κάτι με email

το email μου είναι στο προφίλ μου

Dr_MAD είπε...

εγώ στη εμπειρία μου με τους ψυχολόγους κατάλαβα ότι το σημαντικότερο είναι να μπορείς να μιλάς με τον ευατό σου και να ακούς τι ακριβώς θέλεις. Οι καλύτερες συμβουλές έρχονται από μέσα σου και μπορείς να τις ακολουθήσεις. Όλα γίνονται με κάποιο κόστος, μην το ξεχνάς αυτό. Συμβαίνει σε όλα γύρω μας. Και τα πιο ωραία, κοστίζουν και πιο ακριβά, έτσι? Τό'χεις! *και χαίρομαι πολύ που το βλέπω

Salonika3 είπε...

Οι καλυτερς συμβουλες ερχονται με την συζητηση με φιλους σου, ετσι πιστευω τουλαχιστον και εχω σκοπο να το επισπευσω!
Το να μιλας με εναν δικο σου ειναι πολυ σημαντικο, γιατι αυτος σε γνωριζει και θα σε καταλαβει πολυ περισοτερο απο εναν αγνωστο!

apparos είπε...

τοβενε όντως τα μεγαλοποιούμαι! Το γράψιμο καλό σαν ψυχοθεραπεία αλλά θέλει να κάνεις και πράξεις στην ζωή σου ;)

Πολύχρωμε αφού δεν εσταμάτησεν ο κόσμος να κινείται την πρώτη φορά, θα σταματήσεις στις επόμενες;! Ταίρι; χαχα, ωραίο ανέκδοτο...! Κάτσε πρώτα να συνηθίσουμε τους ανθρώπους!

Σαλοκικα3 αν συνεχίσω να γράφω για προσωπικά, θα μάθεις!

Άλφα-Άλφα το μέσα μου πήγα να ξεκαθαρίσω ;) Αληθινά χρώματα, θα δείξει!

Leni ευχαριστώ! Για την φαρμακευτική αγωγή εν περίπλοκο το θέμα, για αρχή θα την αποφύγω.

Δωροθέα το φύλο του ψυχ. βοηθά στην αρχή για να νιώσεις άνετα. Μετά λίγη σημασία έχει και εξαρτάτε πλέον από την ανθρωπιά και τον επαγγελματισμό του άλλου. "Πρέπει" δεν υφίσταται αλλά "θέλω". Και δεν αφορά κάλλιστα κανένα αλλά εσένα αν θέλεις να μοιραστείς κάτι. Βασικά αυτό ήταν και το μήνυμα που ήθελε να περάσει. Όσο για το πιο φύλο είναι πιο απορριπτικό μάλλον θα μάθω από πρώτο χέρι. Στο συγκεκριμένο θέμα πιστεύω λόγο στερεοτύπων ένας άντρας θα είχε περισσότερες ανασφάλειες και ταμπού.

Σικε μου τι τα διαβάζεις και συγχύζεσαι εγκυμονούσα γυναίκα; :P Στο άμεσο μέλλον θα επικοινωνήσω ;)

Τρελογιατρέ σ' ευχαριστώ!

Σαλονικα3 οι φίλοι σου μπορεί να σε γνωρίζουν αρκετά, αλλά μόνο εσύ γνωρίζεις τον εαυτό σου και τι θέλεις. Ένα άγνωστος μπορεί να δει τα πράγματα από απόσταση και αντικειμενικά. Ένας φίλος θα ενδιαφερθεί πραγματικά. Ένας (σωστός) επαγγελματίας μπορεί να συμβουλέψει καλύτερα

salonika3 είπε...

Σιγουρα ενας σωστος επαγγελματιας θα σου δωσει πολυτιμες συμβουλες, το θεμα ειναι να υπαρχει συζητηση και αμα υπαρξει αυτη, τοτε
βλεπουμε πολλα πραματα διαφορετικα!

apparos είπε...

και η ζωή σε αναγκάζεις να δεις κάποια πράγματα διαφορετικά ;)

Salonika3 είπε...

Τα αισθηματα, οχι η ζωη!;:

Ανώνυμος είπε...

Εύγε, άππαρε, εύγε!

karkinos7 είπε...

ΒΓΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ.....

apparos είπε...

Σαλονικα3 θα μάθεις στην πορεία!

Ανώνυμε! Να βγω αλλά η πόρτα προς τα που είναι;! Ευχαριστώ!

gaykarkine ελπίζω να υπάρχουν τέτοιοι ανθρώποι στο περιβάλλων μου! Να 'σε καλά!

suncitizen είπε...

Appare! Appare!
Με την ψυχολόγο έπρεπε να συζητήσεις το γεγονός ότι μιλάς με τον εαυτό σου σε δεύτερο πρόσωπο και όχι ότι είσαι gay :)) Στο έχω πει κι άλλη φορά...
Κατά τα άλλα, καλά αυτά περι σχέσης αλλά εδώ είναι βαλκάνια και οι gay είναι χαμένοι στα κομπλεξ και την τρέλα τους.
Οπότε προετοιμάσου να δείς πολλά τρελά να γίνονται, με το κλασσικο απόψε να φεύγεις από την αγκαλιά κάποιου που ορκίζεται ότι είσαι ο άνθρωπος της ζωής του και αύριο το πρωί ο ίδιος να μη σου λέει ούτε καλημέρα...
Αυτοί είμαστε ω Άππαρε στο Ελλάντα και Κύπρο βεβαίως. Διότι η Κύπρος δε διαφέρει από ένα οποιοδήποτε άλλο Ελληνικό νησί στα θέματα αυτα... Όπως είναι στην Καλυμνο, τη Σέριφο κλπ, έτσι κι εκεί. Η μόνη λύση για να ζήσει στην Ελλάδα ο gay κάποια gay ζωή που θα περιλαμβάνει κυρίως σέξ και μικρές πιθανότητες για σχέση είναι στην Αθήνα, επειδή υπάρχει ανωνυμία... Σοβαρές γκέι σχέσεις στην ανατολή δεν υπάρχουν ακόμα. Ίσως σε 40 χρόνια... Βέβαια ο κάθε κανόνας έχει και εξαιρέσεις... Αλλά άντε βρες τις. Υπομονή ,λοιπον, και ψυχραιμία.

apparos είπε...

suncitizen αν της έλεγα κάτι τέτοιο θα με έκλεινε μέσα με χαπάκια στα σίγουρα! χαχα.
Επίσης υπομονή και γερά νεύρα γιατί σε βλέπω υπερβολικά απογοητευμένο ;)

Ανώνυμος είπε...

Appare
λες "η μαλακία που δέρνει τον εγκέφαλο μου".
Επειδή με θυμάμαι να λέω την ίδια ατάκα συχνά εκεί στα 18-22, θα ήθελα να μοιραστώ τις εκ των υστέρων σκέψεις μου (τώρα στα 27) για εκείνη την περίοδο.

Λοιπόν αυτό που καταλαβαίνω τώρα είναι ότι τότε ήμουν τόσο μπερδεμένος, λογικά και συναισθηματικά, επειδή ακριβώς αδυνατούσα να συμβιβάσω το ποιος ήμουν πραγματικά (gay) με όσα μου είχαν δοθεί ως κοινωνικά συμβατά. Όλη αυτή η σύγχιση (συναισθηματική και λογική) υποχώρησε σταδιακά από τη στιγμή που άρχισα (εξίσου σταδιακά) να δέχομαι κ εγώ τον εαυτό μου, αφότου ξεκίνησα να το ζω, να το μοιράζομαι με εραστές, με str8 και gay φίλους.

Οπότε είσαι σε πολύ καλό δρόμο!

Δεν είναι εύκολο πέρασμα αυτό. Εμένα τουλάχιστον μου φάνηκε πολύ δύσκολο. Η κατάστασή μου τότε ήταν στα όρια της ψυχιατρικής παθολογίας. Αλλά δες: ακόμη και για μένα που μου ήταν τόσο δύσκολο, σήμερα είμαι μια χαρά! Και μπορεί που και που ακόμη να μελαγχολώ, αλλά αυτο συμβαίνει σε όλους και επίσης πλέον δε με βραχυκυκλώνει.

Να ξέρεις επίσης ότι μεγαλώνοντας οι εσωτερικές μας εντάσεις από μόνες τους ατονούν. (Μάλιστα κάποια στιγμή θα σου κακοφανεί όταν συνειδητοποιήσεις ότι τα πράγματα γύρω σου δε σου προκαλούν ίδιας έντασης συναισθηματικές αντιδράσεις και ίδιας ευρύτητας σκέψεις. Αλλά στη συνέχεια θα καταλάβεις ότι στη θέση της έντασης και της ευρύτητας αυτής θα έχει έρθει το βάθος. Και η ηρεμία.)

Ελπίζω αυτά να ειναι ένα μήνυμα αισιοδοξίας για σένα.

keep going! Θα σε σκέφτομαι :-)

Δημοσίευση σχολίου