11 Απρ 2009

Movies Like I.T.

Ο Leviathan και η Dorothea με κάλεσαν να ετοιμάσω λίστα με τις αγαπημένες μου ταινίες. Πιο εύκολο θα ήταν να καταγράψω τις χειρότερες ή έστω τηλεοπτικές σειρές! Να έχω ήδη έτοιμες δυο: Planet Earth και Band of Brothers! (Απλά αγγίζουν τα όρια της τελειότητας, μην αρχίσω, δεν θα τελειώνω!)

Η λίστα έχει ως εξής (με όποιες αγαπημένες μου έρχονται στο μυαλό):

The Matrix (1999)
Πώρωση!

Dogville (2003)
Έξυπνα σκηνικά, σε κρατάει με απορία.

Atonement (2007)
Πανέξυπνο σενάριο, έντονα συναισθήματα.

Ratatouille (2007)
Τα λόγια περιττά!

Fight Club (1999)
Από τις λίγες του είδους που δεν μυρίζεσαι την σχιζοφρένεια.

Υ.Γ. Apparos is going home, οπότε δυο σενάρια είναι πιο πιθανά, ή που θα κάνει εντονότερη την παρουσία του ή που θα χαθεί. Ελπίζω για το δεύτερο...

Σημείωση: Αν όλα πάνε καλά, θα ακολουθήσει κάτι σημαντικό για μένα.

17 στοιχημάτισαν:

PN είπε...

Σημείωση...περιμένουμε! Με αγωνία και χαρά!

THANOS είπε...

ε, ας ευχηθούμε 'αντε χάσου΄,αν είναι αυτό που θες :-)))

the boy with the arab strap είπε...

to fight club αξεπεραστη ταινια....καλα να περασεις οτι κι αν κανεις .

b|a|s|n\i/a είπε...

το μάτριξ! τι απίστευτη ταινία. αν και έπρεπε να ήταν σε δύο μέρη. το πρώτο απλά αξεπέραστο...
όλα καλά να πάνε! με ακόμα περισσότερα σημαντικά!

George Tsitiridis είπε...

einai oles yperoxes
telika ston kinimatagrafo then ksereis ti na dialekseis...

kala exairo to matrix pou emena then mou aresei katholou..

Not me είπε...

Fight club και matrix......
Αν είναι κανονίζουμε και τις ξαναβλέπουμε όσες φορές θες!!!!

Υ.Γ.Ερώτηση...Στο τέλος του fight club, το πέος που φαίνεται αστραπιαία μήπως κατάλαβες τι λόγο έχει?

ColourfulMind είπε...

Καλά να περάσεις μακριά από το pc :-)

mahler76 είπε...

ωραίες ταινίες, καλά να περάσεις και όλα όσα θές να σου έρθουν με το καλό και γρήγορα.

stella είπε...

καλο σουκου μικρε μου

turigr είπε...

Από τις αγαπημένες μου το Dogville! Καλά να περάσεις ό,τι κι αν κάνεις και... περιμένουμε να μας πεις για το σημαντικό!

Ανώνυμος είπε...

Fightclub, Atonement & Matrix είναι και στις δικές μου σούπερ αγαπημένες. Καλησπέρα!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

makari
kalo pasxa

DaisyCrazy είπε...

το atonement το έχω διαβάσει σε βιβλίο και έτσι δεν είδα την ταινία.
εύχομαι να χαθείς τώρα που έρχεσαι κύπρο γιατί θα περνάς καλά και δε θα ’χεις χρόνο για μπλογκ κτλ

φιλιά και καλό πάσχα!

homo anisorropus είπε...

kalo pasxa apparoudi mou
mi ksexaseis na peta3eis to marti stin lampratzia.
filia

apparos είπε...

Δρομολογήθηκε :)

VK μην απογοητευτείς μόνο!

Θάνο χαχα πάω να "χαθώ"

~~~...~~~ σημείο αναφοράς είναι η ταινία! Επίσης!

basnia με βρίσκεις σύμφωνο για το matrix! περισσότερα σημαντικά, χμμμμ

πισωγλέντη κάθε (καλή) ταινία είναι απόλαυση και δυσκολεύεσαι να ξεχωρίσεις! για το matrix δεν θα σε πιέσω αλλά ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΕΙΣ :P

Not me το matrix ειδικά το έκαψα! Πέος; fight clib; Πάω να το ξαναδώ!

ColourfulMind χαχα, ευχαριστώ! Επίσης!

mahler76 καλά να περάσεις επίσης!

Στέλλα, καλή βδομάδα!!

turi το Dogville με εξέπληξε υπερβολικά θετικά! Επίσης καλά να περάσεις και το σημαντικό έρχεται!

Κύκνε χαίρομαι που η καλή τέχνη εκτιμάτε! Καλησπέρα!

Πέτρο να 'σε καλά! Καλή Ανάσταση!

Dorothea η ταινία δεν ξέρω αν είναι αντάξια του βιβλίου αλλά από σκηνοθεσία και εικόνα σκίζει και βγάζει απίστευτο συναίσθημα! Ελπίζω και εγώ να είναι για αυτό το λόγο και όχι για φασαρίες... Να περνάς καλά! Καλό Πάσχα!

homo anisorropus καλό Πάσχα! Με το Μάρτη τι μου θύμησες. Το δικό μου ήταν αποτυχία, δεν άντεξε πολλές μέρες. Έκαμα μιας κοπελιάς (η οποία δεν είναι τσιμπημένη μαζί μου, απλά αναφέρω το :P) που επρόλαβε τζαι είδε το δικό μου τζαι ακόμα φορεί το! Εθουσιάστικα τζαι εκτίμησα το αφάνταστα!

PN είπε...

Να απογοητευτώ; Γιατί καλέ! Δανεικά θα μου ζητήσεις; Χαχα!!

apparos είπε...

χαχα, θα δείξει!

Δημοσίευση σχολίου